..,

Istället för att ligga i sängen med min pojkvän just nu och titta på någon film så sitter jag här.
Varför?
Jo för jag blev sådär snörpligt övergiven den här helgen.
Inga pussar, inga kramar, ingen närhet överhuvudtaget med den människa jag älskar mest
förrän om 6 dagar.

Igår fick jag underbara nyheter.
Min morfar som legat på intensiven sedan i fredags vaknade upp igår.
Han har piggnat till ordentligt till allas förvåning och flyttades till en vanlig avdelning idag.
Han hade ringt till min mormor i förmiddags och jag kan bara tänka mig hur glad det måste ha gjort henne.
När jag var där i onsdags gick hon konstant runt med tårfyllda ögon och det gjorde så ont att se.
Tänk, över 50 år tillsammans. Jag beundrar riktig, sann kärlek!

Over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0