..,

Sitter hos min mami just nu och bara är.
Har hänt tråkigheter inom familjen, därför tog jag ledigt ifrån skolan och åkte upp till
Uddevalla igår.
Ska ut till min älskade mormor om någon timme och det ska bli så härligt att träffa henne igen.



Har också hunnit tänka en del, och jag blir så besviken på mig själv.
Varför vågade jag inte säga ifrån till dig? Jag har missat så mycket
och det kan jag skylla på dig. Du har styrt mitt liv med hjälp av rädsla av ilskan som kommer drabba mig allt för
länge och jag kan bara säga att det är slut på det nu!
Jag kan inte låta bli att lägga stor del av det här på mig själv, jag vet att saker och ting hade blivit likadant även om jag spenderat mer tid här, men det gör så ont att jag har missat flera år av total kärlek och ömhet ifrån människor som verkligen bryr sig om mig.
Det här kommer nog leda till en nystart i mitt liv!

Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0